Structured complaint management was introduced: Yes |
Written concept exists: Yes |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Mündliche Beschwerden können direkt der Geschäftsführung vorgetragen werden. |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Bettina Obitz
Leitung Qualitätsmanagement
Phone:
0431
-5909-0
Fax: 0431-5909-111
Mail:
ed.kinilk-krap@ztibo.b
Bettina Obitz
Leitung Qualitätsmanagement
Phone:
0431
-5909-0
Fax: 0431-5909-111
Mail:
ed.kinilk-krap@ztibo.b
Anonymous input options exist: Yes qualitätsmanagement@park-klinik.de |
Patient surveys were conducted: Yes Es findet 2x/p.a. in den Monaten04.-06. und 10.-12. eine Patientenbefragung statt. Den mammachirurgischen Patientinnen wird ganzjährig bei Entlassung ein Fragebogen ausgehändigt |
Referral surveys were conducted: Yes Eine Einweiserbefragung findet alle 3 Jahre statt. |